Monday, January 15, 2007

MY BIRTHDAY AGAIN....

Alhamdulillah... aku ucapkan kepada Allah SWT... karena tahun ini aku masih di beri panjang umur dan kesihatan yang baik... Umurku sudah bertambah satu angka lagi....Menjadi....Ya Allah..takut plak nak sebut...huhuhu....umurku sudah genap 26 tahun hari ni....... rasanya seperti mimpi aja... aku masih merasa seperti usia 17 tahun.... hehheheheh.....

begitu cepat ternyata waktu berlalu sehingga aku sudah tidak menyedari jika saat ini usiaku terus bertambah... aku hanya berharap di usiaku yang ke 26 tahun ini, aku semakin baik dari usiaku yang sebelumnya dan semoga juga aku di berikan rahmat dari Allah SWT...

tak banyak yang bisa aku ucapkan untuk di usiaku yang 26 tahun ini.. selain harus lebih baik memacu masa depanku untuk meraih segala cita dan cinta yang aku inginkan..cinta????

Di saat ni..aku rasa seperti teringin sgt untuk melangkah ke satu alam lagi...alam berumah tangga...hatiku begitu terusik melihat keletah bayi comei..aku rasa jeles sgt melihat sahabat2 ku yang seusia denganku malah ada yang lebih muda dariku sudah mempunyai zuriat...sungguh comel baby2 tu....

Ya Allah ya tuhanku...kurniakanlah aku seorang suami yang boleh memimpin ku dan anak-anakku ke jalan yang diredhoi olehMu ya Allah....

Aku hanya boleh menenangkan hatiku dengan mengatakan.....belum smp jodoh aku lagi.....Sudah tertulis di Luth Mahfuz bahawa jodoh aku lambat sket..hehehe....

Aku bukan seorang yang choosy seperti yang dikatakan oleh setiap kaum adam yang ingin melamarku....tapi aku mungkin belum jumpa lagi kaum adam yang bile aku jumpa...terasa seperti ....yaaa...dia memang diciptakan untukku..hehe..jiwang plak....aku tak tau ape perasanku yang sebenarnye...ape kehendakku yang sebenarnye...Ape yang aku boleh katakan, naluriku sekarang ini...begitu ingin mempunyai sebuah keluarga yang bahagia... Mempunyai anak-anak yang comel...suami yang penyayang.....Itulah yang sering aku impikan semenjak dua menjak ni....sebelum ni aku tidak memikirkan sangat perkara ni...mungkin sbb sebelum aku masih lagi studi....malas nak pikirkan benda2 remeh ini....bagi aku...perkara ni biarlah dipikirkan bile aku dah abis studi.....

Tapi...bila dah abis studi....aku masih lagi blum jumpa mr rite aku...kengkadang betul jugak kate kawan2 ku....sepatutnye aku kena usha mase aku studi lagi....aku tidak bleh menolak mentah2 mana2 kaum adam yang ingin mengenali ku....Ohhh..tidak...bukan itu alasannye...semuanye telah ditentukan....just wait n see....


Terima kasih buat yang sudi melontar ucapan selamat hari lahir. Aku begitu terharu... Ada yang menghubungiku, ada yang hantar sms pagi-pagi buta. Ada yang anto tru emel n fster...Tak kurang juga yang hantar melalui chatterbox melalui blog ni.Terima kasih kalian. Ada juga yang mengingatiku... hehhe....

Thank's For ALLAH
Thank's For My Mother and My Father
Thank's For All My Friends

No comments: