Monday, April 9, 2007

ADIK YIN....MANA KAMU MENGHILANG??



Bernama Muhammad Nazrin dan berusia 4 tahun 10 bulan.
Hilang pada 31/03/2007 (Sabtu) lebih kurang jam 2.00 ptg di SOGO.
Sewaktu hilang berbaju kemeja kelabu (kotak) & seluar jeans biru.
Sekiranya mempunyai maklumat, mohon hubungi:- EN. SHAMSUL (012-509 0451) PN. NOR AMIZAH (012-374 9647) Atau mana-mana Balai Polis berhampiran.


Aku turut sedih membaca berita tersebut..Aku harap sesiapa yg yg mengambil secara sengaja atau tidak...tolong pulangkan semula.....

kes adik yin yg hilang nihh teringat aku budak cina yg hilang dulu tuhh...
nama budak tu ting song sheng...hilang tahun 1996 pada usia 9 tahun..
dah 11 tahun hilang tanpa berita...kalau usianya panjang dah muda remaja budak ni..
apakan daya nasibnya masih tak diketahui hingga kini....

dan ingatlah tragedi kanak kanak jatuh di pasaraya kat Alor Setar
.....tolonglah jaga.... .kalo nak pi shopping tuh....make sure anak2 tuh ada kat sebelah...kalau bleh pegang anak2...tambah plak kalau anak2 yang hyperaktif...tulunle jaga dengan ketat...emosi plak aku nih....

moralnya...kita harap ibubapa yg bawa anak ke pasaraya tolong jaga anak dgn sepenuhnya.....jgn leka dgn shopping kita.....


kepada keluarga adik YIN.....harap sabarlah..(hehhehe..naluri keibuan mesti ade dlm jiwa setiap wanita....faham ape yg dialami oleh ibu YIN.....)

1 comment:

John_Tro said...

Hello...

Naluri seorang bapak camner plak???memang sedih kan sape yg berada dlm situasi parent si Yin ni...