Wednesday, July 19, 2006

Practikal......

Salam..

setelah aku abiskan 4 bulan tuk teori dlm SLG program...aku dihantar ke sebuah company for 2 month tuk practikal...hmm...aku ngan akma practikal dalam satu company....lega jugak sbb ade member yang kenai..akma satu kampung ngan aku...lepasan Egypt....attend SLG program sma ngan aku...

hmmm....so far....takde poblem lagi....aku ngan akma disuruh buat keje2 admin....takdele susah sgt...staff dia pun ok2 ar....pegawai tadbir kat situ very nice....aku panggil k.jem...she's very nice....byk tulun aku n akma....

Hmm..boss aku pun ok gak la...jrg aku jupe die...dia bz...byk company die nak handle....pastuh die ade buka satu butik under first lady Apparel....kire cawangan first lady kat taiping le....mmg cun ar butik tu...baju2 die perhhh....mmg cun melecun....

wife die yg jaga kat butik tu...wife die pun cun melecun...aku tak berkesempatan lagi nak berkenalan lebih rapat ngan wife die....hmm...aku sendirik pun blum penah masuk kat butik tu....k.jem yg duk citer kat aku pasal butik n company2 bos yang lain....

okle....aku penat le...maklumle kire cam dah bekerja le aku ni....opis hour...from 8am until 5pm...mmg penatle...sejak aku keje kat situ...aku selalu tido awal....penat sgt....kengkadang kul 9 mlm aku dah lena dah.....jrg dah online...ari ni teringin plak nak online...lgpun ari sabtu half day...takdele letih sgt...

nnti aku citer lagi pasal keje aku ye....

salam....gud nite....

No comments: