Monday, September 18, 2006

BULAN SHA'BAN...tpt keje baru...

Hmmm....sedar tak sedar dah masuk bulan Sya'ban dah....ehhh...lagi bape hari je lagi nak masuk Ramadhan.....puasa ade lagi satu hari tak ganti....hehehe....memang ske sungguh buat last minit.....hmm..bile le aku nak berubah ni.....Diri sendiri tanak berubah...susah ar....

Hmmm..aku rase aku dah banyak berubah...heheh...angkut bakul sendiri...sape lagi yang nak angkat bakul aku....huhuhu...

Hmmm...Sebenarnye aku dah ditukarkan ke butik 1st lady semalam...Aku ditukarkan ke sana jadi assist manager....hmm...mcm best jer post tu...hehe...gaji tu memang le ok...kire bos berkenan dgn prestasi keje aku mase aku praktikal...so die offer keje ngan die terus...tapi offer keje kat butik..memula aku tak bape setuju sbb waktu keje tak sesuai... dr kul 11am-9pm....giler pe...mama n baba takkan kasi punyer...balik memalam.....eiiiiiii...aku pun takut.....

so...aku kasi alasan nak discuss ngan parent dl...aku dah agak parent takkan setuju punyer....so...parent aku kasi cadangan supaya waktu keje biarle opis hour...aku pun suggestkan kat bos waktu opis hour..discuss punyer discuss...akhirnye capai kate sepakat...cewahh....mcm best jer....aku keje from 9am until 6pm....

Aku kena g opis lama aku kul 9am-11am....sbb butik buka kul 11am...kul 11am smp 6pm aku kat butik....sib baik tak jauh sgt opis lama ku ngan butik...aku berulang-alik camtu le nanti...

Hmm..tataule smp bile aku leh tahan....aku rase manager aku tak bape ske aku jer...manager aku namanye ina...mmg rapat le ngan femili bos...perasaan aku mengatakn die tak bape ske ngan kedatangan aku kat butik tu....

k la....nnti aku citer keje aku kat butik plak....klu aku tak bz le....

salam.....

No comments: