Tuesday, October 10, 2006

sabar jele....

Salam...

Hmmm...aku tatau ape yang tak kena dengan keje aku....i have done my work...i did everything she want...hmmm..bile pk balik sikap manager tu....aku rase nak resign jer...tapi aku pk bos terlalu baik ngan aku....staff2 kat situ pun ok....except my manager....memang tak baik mengata orang...tambah2 di bulan yang baik ni....tapi...aku tatau nak luah kat sapa....aku tanak luahkan kat my parent...nanti dorang risau...so...kat blog ni tpt luahan perasaan aku...lagipun bukannye ade sesape baca pun kat sini......hehehe...

Staff-staff lama kat situ pun tak bape berkenan ngan sikap manager tu...aku tak kisah le ngan sikap die yang ske marah2 tu...n ske tunjuk muka masam die tu...tapi yang aku runsing...setiap keje yang aku buat...mesti ade je yang tak kena....sedangkan aku rase aku buat dah betul...n bos pun tgk progress keje aku...hmm...lagi satu yang die tak puas hati sgt sbb byk kali jugak aku hantar keje aku terus ke meja bos...kire die tak semak dulu le...aku bukannye tanak kasi die semak dulu...tapi bile aku kasi die semak dulu...mesti aku kena buat lain..kalau terus hantar dgn bos...siap bos puji lagi...

Banyak lagi perkara yang aku tak puas hati ngan die...tapi skang bulan baik...bulan ramadhan ..byak dugaan n ujian...so aku anggap itu adalah sebagai dugaan...ingin menguji tahap kesabaran aku...

tapi ....satu benda yang merunsingkan fikiran aku sekarang ni.....staff2 kat situ ade bercerita dgn aku psl bos...psl manager....aku bukan nak percaya bulat2 cerita2 tu...tapi aku sendirik ade buat penilaian....hmm...hampir 70% kebenaran dalam cerita tu...

skang ni...aku masih dlm pertimbangan....samada nak resign atau go on keje kat situ...klu crite tu betul n sikap manager terhadap aku still tak berubah....hmmmm..phm2 jele...

ok...mksd cerite yang aku tatau sejauh manae kebenarannya...ialah hmm..cerita yang tak sedap didengar la....nantilah...bila dah confirm kebenarannye...baru aku tulis kat blog ni....

aku akan resign klu citer tu betul...aku tanak bersubahat dgn dorang....

No comments: