Saturday, March 25, 2006

Skim Latihan Graduan(SLG)

hmm...bertemu kembali...lama tak entry....aku sibuk sket ngan kelas SLG...hmm..english class...not bad...ade dua sesi....sesi pagi n petang....that mean...2 orang jugak yg kasi lecture untuk pagi n untuk petang...

Untuk kelas pagi MR Azzuri....he's nice man....i like him...heheh...sebagai ayah jer....ehh...sebagai atok kut...umur die linkungan 70 an...tapi die kuat n bersemangat lagi untuk mengajar kami....he has a lot of experience n knowledge....die banyak kasi pengajaran ,nasihat n most important thing...cara pembelajaran die memang berkesan....

tapi yang tak bestnye...die ske cakap lepas...normal le...atok cakap lepas jer...hehehe...ape yg die tak puas hati...die cakap jer depan2...hehehe....mula2...rase sakit hati gak...tapi bile dah lama2...dah biasa dah....die gak ske buat lawak....n lawak die cam keterlaluan sket bagi kite anak2 muda nih...heheh....tapi i'm really like him...

haa...satu lagi pasal die yang aku tak bape selesa....hehehe...dlm kelas die ske usik student...biasa la kan...usik mengusik ni...dia jugak ske kenen mengkenen....dia ske kenenkan student....hehehe....yang aku tak selesa dia nak kenen aku ngan anak die...ntah pape jer....

die ske sebut nama aku kat dlm kelas tuh...konon die berkenan kat aku n nak buat menantu...heheheh....malunye aku duk dlm kelas tuh....aku kan dikire new student dlm kelas tu...aku masuk 2 minggu lewat....so...jadi tumpuan le....hehehe....

untuk kelas petang aku tak attend lagi coz my mum sakit....so...petang aku ambil alih keje mama....sedih gak tengok keadaan mama...dah dua kali accident...this time... she has a broken leg....she can't walk...now she use wheelchair....hmm...memang dugaan dari DIA....Ya Allah Ya tuhanku...tabahkanlah hatiku dan hati kedua ibubapaku dalam menjalani kehidupan seterusnya....

No comments: